02.03.2016. Вчитель Горшкальова Н.М. в 5-му класі провела відкритий урок англійської мови на тему «Weater and Clothes. Погода і одяг.», який відвідали шість вчителів та п’ятеро батьків учнів класу.
Спираючись на однойменну мультимедійну презентацію, педагог продемонструвала інноваційні, як для більшості вчителів школи, прийоми використання інтерактивних форм навчальної діяльності на різних етапах комбінованого уроку.
На етапі актуалізації опорних знань, спираючись на аудіовізуальний ряд презентації та чисельні ілюстративно-інформаційні плакати, працюючи індивідуально і в парах, учні відтворювали попередньо опрацьований матеріал, виконували різноманітні вправи тестового характеру, вправи на розвиток мовної здогадки.
В ході роботи з матеріалом нової теми учні опанували навики вживання граматичних структур What are/is you/he/she wearing today? I/he/she/they am/is/are wearing today та лексичних одиниць у граматичних структурах Present Simple / Present Continuous Tenses. Вчитель і слайди презентацій створювали навчальні ситуації, покликані сприяти розвитку в учнів навичок аудіювання, вживання нових лексичних одиниць в усному та письмовому мовленні, удосконаленню досвіду самостійної роботи із складання зв’язного опису на основі запропонованої лексико-граматичної структури.
Доцільно підібраний вчителем відеофрагмент перетворив фізкультхвилинку на цікавий засіб закріплення здобутих знань. Крім того, закріпленню знань і навичок сприяла робота учнів із роздатковим матеріалом, читання та переказ текстів, колективне виконання вправи з опису одягу товаришів.
Об’єктивне оцінювання результатів роботи учнів на уроці визначило зміст індивідуального домашнього завдання, підготовленого вчителем для кожного школяра.
Виховна складова уроку полягала у вихованні свідомого ставлення до навчання, в формуванні соціо-культурної компетенції, культури поведінки і спілкування.
В ході обговорення уроку вчителі та батьки відмітили зацікавленість учнів у вивченні англійської мови, якісну розробку та подачу матеріалу уроку, що забезпечило належний рівень проведення заняття та засвоєння учнями навчального матеріалу.
|