Понеділок, 25.09.2017, 11:09
Варварівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Яку інформацію ви хотіли б бачити на нашому сайті?
Всего ответов: 45
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

Нагадуємо про контроль за перебуванням дітей на вулиці, у лісі,  недопущення їх самостійного перебування на воді  у період літніх канікул!  Дбайте про безпеку дітей!

 

Тижневий режим роботи

Варварівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на 2016-2017 навчальний рік

  Дні

Тиждень І

Тиждень  ІІ

Тиждень  ІІІ

  Тиждень ІV

 

 

Понеділок

АДМІНІСТРАТИВНІ  НАРАДИ

Педради

 

Наради при

директорові

Профспілкові

збори

Збори трудового колективу

Вівторок

ІНФОРМАЦІЙНІ  ГОДИНИ

 

Середа

Прибирання класів

Методичні

оперативки

Засідання методичних структур

 

 

Четвер

ВИХОВНІ ГОДИНИ

БАТЬКІВСЬКИЙ ДЕНЬ

 

 

Засідання батьківського комітету

 

 

П’ятниця

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНА ЛІНІЙКА

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ ЗАХОДИ

 

 

Робота з батьками

Мета: Налагодити тісний зв’язок  трудового колективу школи з батьками учнів і територіальною громадою території обслуговування.

      Взаємодія педагогічного колективу школи з батьками школярів є важливою складовою змісту повсякденного навчально-виховного процесу і спрямована на гармонічне формування і розвиток особистості дитини. Співпраця педагогів і батьків покликана  створити  підґрунтя  для створення позитивного іміджу навчального закладу, сприяти  формуванню чинників впливу органів місцевого самоврядування на батьків учнів з метою розвитку матеріально-технічної бази навчального закладу та  підвищення ефективності навчально-виховного процесу  в школі.

      Спільно з батьківським активом школи педагоги одержують можливість об’єктивно аналізувати стан навчальних досягнень учнів, виявляти причини байдужого ставлення батьків до навчання і виховання власних дітей, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.  Педагоги мають допомагати батькам в оволодінні системою знань, умінь та навиків (досвіду) необхідних для організації, як самостійної так і спільної  навчальної  діяльності дитини вдома. За  для цього  вчителі повинні налагодити своєчасне інформування батьків щодо рівня навчальних досягнень дітей, їх поведінки в школі, особливостями спілкування і взаємодії з товаришами по навчанню. Ефективним засобом взаємодії педагогів і батьків учнів школи є надання батькам необхідних психолого-педагогічних консультацій і методичних порад.

    Крім того саме батьки  учнів школи є тою частиною громадськості , що найбільшою ступінь зацікавлена в удосконаленні і розвитку системи роботи навчального закладу

 Пошук і впровадження  новітніх форм роботи  педагогів із батьками школярів покликані сприяти гуманізації взаємовідносин суб’єктів навчально-виховного процесу що функціонують в „ педагоги – діти –  батьки ”. Батьки і вчителі повинні стати партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.

Родинно-сімейне виховання та  охорона прав дитини

Мета: Виховувати особистість свідому  приписів норм сучасного права і моралі,  звичаїв і традицій українського народу в царині родинно-сімейних відносин, як ефективного засобу збереження єдності та подальшого розвитку нації та держави.

Забезпечення умов для  формування і розвитку кожного учня школи, як майбутньої повноцінної людини – свідомого патріота і громадянина України наділенного стійкіми переконаннями в необхідності збереження і примноження, опанування і практичного застосування національних традицій родинно-сімейних відносин  і духовних цінностей попередніх поколінь, втілюється в навчально-виховний процес на основі застосування вихователем кращих зразків української і світової культури та базових нормативно-правових актів, таких як «Конвенція ООН про права дитини», «Загальна Декларація прав людини», Сімейний кодекс Украйни», «Про охорону дитинства», «Про цільову допомогу сім’ям з дітьми» тощо.

      Сім'я є природним середовищем первинної соціалізації дитини, джерелом її матеріальної та емоційної підтримки, засобом збереження і передання культурних цінностей від покоління до покоління. Тому родинно-сімейне виховання покликане забезпечувати створення комфортних умов існування дитини в сучасному і на майбутнє закласти  підґрунтя для створення належного середовища існування рідних і близьких власної родини.

       Зазначена життєва компетентність передбачає сформованість у зростаючої особис-тості вміння цінувати і зберігати власну сім’ю, покликана готувати її до життя та прак-тичної діяльності, в домашніх умовах забезпечувати розумну організацію її життя, допомaгати у засвоєнні позитивного досвід старших поколінь, набувати власного досвіду позитивної поведінки й ефективної діяльності. Основними завданнями родин-ного виховання є: створення атмосфери емоційної захищеності, тепла, любові, взаємо-розуміння, чуйності, доброзичливості, належних умов для розвитку почуттів;засвоєння базових моральних цінностей, ідеалів, культурних традицій, етичних норм, взаємин між близькими людьми і в суспільному оточенні, виховання культури поведінки, здатності піклуватися про інших; забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, сімейних реліквій, вивчення родоводу, прилучення дітей до народних традицій, рідної мови, звичаїв, обрядів, виховання в них національної свідомості і самосвідомості; статеве виховання дітей, розвиток моральної чистоти, поваги до жінки, почуття дружби, кохання, підготовка до подружнього життя, прищеплення навичок виховання дітей в сім'ї.

Основні заходи з реалізації завдань родинно-сімейного виховання та охорони прав дитини

Зміст діяльності

Строки

Відповідальні

1

Забезпечуючи реалізацію права дітей на освіту, прийняти участь у Всеукраїнському рейді «Урок» - на територіях закріплених за школою виявити дітей не охоплених відповідними формами навчання.

 

серпень

вересень

Громадський інспектор з охорони дитинства

2

 

Сформувати комітети батьківського активу класів та школи.

 

вересень

Директор, класні керівники,

класоводи

3

Проводити системну роботу з батьками учнів щодо соціальної адаптації та адаптації дітей до умов навчання в школі,  відвідування уроків дітьми ,

Впродовж року

Директор, класні керівники,

класоводи

4

Ознайомити батьків учнів школи які потребують особливого соціально-педагогічного супроводу з положеннями Законами України «Про охорону дитинства», «Про цільову допомогу сім’ям з дітьми»

 

вересень

Громадський інспектор з охорони дитинства

5

Проводити загальношкільні та батьківські збори  навчальних класів, на яких розглядати  актуальні питання життя та діяльності, навчання й виховання учнів школи.

вересень грудень березень травень

Директор, класні керівники,

класоводи

6

Залучати батьків учнів, членів територіальної громади до активної участі в шкільному житті - запрошувати батьків на шкільні свята, виховні заходи, наради, «круглі столи» з проблем соціального захисту, навчання, творчості та розвитку дітей, надавати батькам психолого-педагогічні консультації.

 

Впродовж року

Директор, класні керівники,

класоводи

7

Провести поглиблений медичний огляд, діагностику стану фізичного та психологічного розвитку, функціональних можливостей  учнів школи, проаналізувати стан захворюваності та вжити відповідних профілактичних заходів.

За планом райТМО

Директор, класні керівники,

класоводи

8

Ознайомити  з положеннями міжнародних та національних нормативно-правових актів в галузі охорони дитинства:

трудовий колектив школи

батьків учнів школи

 

 

серпень

вересень

Громадський інспектор з охорони дитинства

9

Обстежити п умови життя та виховання учнів школи, скласти списки дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги, організувати надання психолого-педагогічної допомоги батькам та дітям.

вересень

Класні керівники,

класоводи

10

Спільно з батьківським активом школи забезпечити умови для організації безкоштовного гарячого харчування учнів, створення відповідного санітарно-гігієнічного стану і температурного режиму в навчальних кабінетах школи у зимовий період

Впродовж року

Громадський інспектор з охорони дитинства

11

Провести виховні години за темами:   «Традиції української родини»

«Без сім’ї немає щастя на землі»

«Конвенція прав дитини - міжнародний нормативний акт»

«Взаємні права та обов’язки батьків і дітей»

«Найвеличніша посада - мати»

«Мої обов’язки в сім’ї»

«Яка хата – такий тин, який батько – такий син»

вересень

жовтень

листопад грудень березень квітень травень

Класні керівники,

класоводи Громадський інспектор з охорони дитинства

12

Організувати та провести за участю батьків учнів школи комплекс інформаційно-довідкових, виховних і спортивно-розважальних заходів з нагоди Міжнародного дня захисту прав дитини

 

червень

Громадський інспектор з охорони дитинства

 

 

Анкета для батьків

 «Ви і Ваша дитина»

Сім’я – це перша модель світу в уяві дитини. І якщо бодай один з її елементів (членів) починає функціонувати в неправильному напрямі, весь механізм як цілісний організм починає хворіти. Вихованість наших дітей – це, перш за все, результат тих реальних міжлюдських стосунків у сім’ї, у які дитина включається з перших днів свого життя, і тільки потім – результат цілеспрямованого виховання в садочку, у  школі. Адже виховує не якась спеціально організована дорослими поведінка, а ті щоденні конкретні взаємини, під час яких дитина день за днем активно вбирає в себе і переосмислює людські цінності, способи та норми поведінки, ставлення до себе та до оточуючих.

Як же батькам віднайти той оптимальний варіант типу виховання дитини? Можливо, цей опитувальник допоможе вам, шановні батьки, адекватно оцінити власний стиль виховання дитини та зробити адекватні висновки з цієї інформації.

Отож, оберіть варіант  відповіді, який відповідає Вашим переконанням.

1. Ваш син прийшов додому зі слідами бійки. Як ви поведетеся ?

А) оглядаєте синці, подряпини, умиваєте дитину, трохи покартаєте;

Б) нервуєте, метушитеся; вирішуєте більше не випускати його на вулицю одного;

В) дуже схвильовані тим, що трапилося, караєте дитину.

2. Ви подарували своєму сину годинник – річ, про яку він мріяв. Через кілька днів він повідомляє зі сльозами, що годинник загублений. Яка ваша реакція?

А) заспокоюєте сина як можете, намагаєтеся відволікти його від переживань; вам зовсім не шкода загубленого годинника, але коли ви бачите, як безутішно плаче дитина, ваше серце розривається;

Б) спочатку вирішуєте бігти на пошуки, потім розумієте їх марність; вирішуєте, що «таким невдячним і неуважним дітям не варто робити дорогі подарунки»;

В) караєте сина, нагадуючи йому вартість речі.

3. Син передає, що вчитель хоче вас бачити. Як ви до цього поставитесь?

А) ви спокійні і не панікуєте, але при першій можливості відвідаєте вчителя;

Б) намагаєтеся з’ясувати, що ж накоїв син; обіцяєте йому суворе покарання, якщо вчитель поскаржиться на нього;

В) вирішуєте негайно дзвонити, або йти до вчителя.

4. Ваш син отримав двійку. Для вас це несподіванка, бо хлопчик завжди мав позитивні оцінки. Як ви реагуєте?

А) засмучені, але вважаєте, що це не трагедія; вирішуєте регулярно займатися з дитиною з цього предмета;

Б) не знаєте, кого звинуватити в тому, що сталося: про сина думаєте – «хлопчик відбився від рук»; про чоловіка (дружину) – «це ж його (її) спадкова обмеженість»; про вчителя – «він нас просто зневажає, і я навіть знаю, чому»;

В) у сім’ї скандал, вас заспокоює тільки те, що у багатьох однокласників теж двійки.

5. Ви посварилися з чоловіком (дружиною), дуже роздратовані, коли зі школи повертається ваш син. Хлопчик в гарному настрої – він отримав хороші оцінки і має надію піти з вами у цирк. Як ви поведетеся?

А) нічим не видасте свого стану, йдете з сином до цирку;

Б) стримано повідомляєте, що погано себе почуваєте, пропонуєте відкласти намічений похід;

В) прихід сина ще більше дратує вас, про цирк не може бути й мови.

6. У вашого сина незабаром день народження, він запросив гостей і з нетерпінням чекає свята. За день ви дізнаєтеся, що терміново приїжджають ваші друзі, з якими ви довго не бачились. Як ви поведетесь?

А) прибулі гості – не перешкода святу сина, ви прекрасно можете провести час усі разом;

Б) пояснюєте дитині ситуацію, просите перенести свято;

В) повідомляєте, що святкування дня народження відміняється.

7. Ви помічаєте, що з вашого гаманця починають зникати дрібні гроші. На свій жах, дізнаєтеся : це справа рук сина. Якою буде ваша реакція?

А) ви збентежені, але поки що стримуєте себе; вирішуєте спершу з’ясувати, навіщо дитині потрібні були гроші, а потім вже карати;

Б) негайно караєте сина;

В) упевнені – ваш син – злодій!

8. Під час неприємної розмови з сином ви не стримались і образили його. Через деякий час ясно зрозуміли, що дитина цього не заслуговує. Що ви зробите в такому разі?

А) попросите у сина вибачення, дасте собі слово надалі бути більш стриманим;

Б) намагаєтеся встановити хороші стосунки з сином, але вибачатися не будете, вважаючи, що це може похитнути ваш авторитет;

В) «Нічого, він сам мене довів! На те й батьки!» – відповідаєте йому.

9. Чим найбільше вас може порадувати ваша дитина?

А) неабиякими здібностями (з математики, малювання, спорту);

Б) відмінними успіхами у школі;

В) беззаперечним послухом.

10. Чим – засмутити?

А) посередніми здібностями;

Б) двійкою у чверті;

В) непослухом.

11. У чому – запорука успіху людини?

А) у силі волі, наполегливості;

Б) у міцному здоров’ї;

В) у значних розумових здібностях.

12. В чому причина всіх невдач?

А) у необдуманих вчинках;

Б) через надмірну самовпевненість;

В) «так складається життя».

 

Форма входу
Пошук

Архів записів
Корисні сайти
МОН України

ЖОІППО


Новоград-Волинська РДА


Новоград-Волинська районна рада


Відділ освіти
Новоград-Волинської РДА


Навчальні заклади району


Сайт вчителя зарубіжної літератури та російської мови Залізницької О.В.
Варварівська ЗОШ І-ІІ ст.© 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz