З метою підтримки і розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді вчителями-предметниками відповідно до затвердженого графіку забезпечено участь учнів школи в першому етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, що відбувались на базі Несолонського освітнього округу.
До участі в олімпіадах з предметів українська мова та література, історія, фізика, географія англійська, хімія, біологія – залучено всіх бажаючих учнів 8-9 класів, з математики – учнів 6-9 класів.
Загальна кількість учасників першого етапу олімпіад з базових дисциплін склала 38,5 % від загальної кількості учнів 6-9 класів, Кількість учасників олімпіад з зазначених предметів по класах становить 9 кл - 66%; 8 кл - 40% , 6 кл -20%.
В цілому кількісний показник участі учнів в предметних олімпіадах і показник кількості предметних олімпіад, в яких брали участь учні школи, в порівнянні з попередніми роками суттєво зросли. В олімпіаді з інформатики учні школи не брали участі з причин відсутності з’єднання комп’ютера з мережею Інтернет.
В результаті перемог здобутих на першому етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, учні 8-9 класів школи були запрошені до участі в другому (районному) етапу олімпіад з предметів українська мова та література, історія, англійська мова, хімія, біологія. Даного досягнуто вперше за останні роки.
Крім того в листопаді – грудні 2014 року учні школи прийняли участь в Міжнародному мовно-літературному конкурсу імені Тараса Шевченка та ХV Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика.
Результати участі учнів школи в зазначених заходах (здобуті місця) наведені в таблиці.
Учень
|
Клас
|
Українсь-ка мова і
література
|
Англійська мова
|
Історія
|
Біологія
|
Хімія
|
Конкурс Т. Шевченка
|
Конкурс П. Яцика
|
Корман Катерина
|
6
|
|
|
|
|
|
|
5 ( з 7)
|
Кізюк Амадей
|
8
|
|
8 ( з 11)
|
|
3 (з 12)
|
|
|
|
Ліпісвіцький Дмитро
|
8
|
|
|
|
|
|
3 (з 3)
|
|
Котвіцька Ангеліна
|
9
|
13/14
(з 15)
|
4/5
(з 13)
|
11/12
(з 19)
|
|
|
|
|
Мастеренко Ангеліна
|
9
|
11 (з 17)
|
11 (з 17)
|
|
|
Дані результати свідчить, що вчителі школи активізували індивідуальну та позаурочну роботу із здібними та обдарованими учнями, докладають зусиль щодо збудження в учнів потягу до знань, сприяють розвитку логічного мислення, уяви учнів. Разом з тим невисокі показники, здобуті учнями школи в предметних олімпіадах І, ІІ турів і районних етапах конкурсів засвідчують необхідність продовження роботи щодо покращення стану навчання та об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів школи.
Директор школи Шевчук К.В. |