В квітні місяці відділом освіти було проведено атестаційну експертизу нашої школи.
Склад атестаційної комісії
Голова комісії – Андрощук Валентина Петрівна, заступник начальника відділу освіти, вчитель географії та біології за фахом
Члени комісії
1.Вознюк Леся Федорівна - голова РК профспілки ( за згодою)
2.Вознюк Тетяна Миколаївна - методист РМЦ, вчитель початкових класів за фахом
3.Костюк Катерина Миколаївна - заступник завідуючої РМЦ, вчитель музики та співів
4.Лопатюк Валентина Григорівна - методист РМЦ, вчитель початкових класів за фахом
5.Дем’янчук Наталія Констянтинівна - методист РМЦ, вчитель біології, хімії за фахом
6.Рошка Світлана Петрівна - методист РМЦ, вчитель української мови та літератури за фахом
7.Сікора Ольга Павлівна - завідуюча РМЦ, вчитель математики за фахом
8.Скрипнюк Юрій Олексійович - методист РМЦ, вчитель трудового навчання
Атестаційна експертиза навчального закладу полягала у проведенні:
- презентації закладу його керівником;
- заслуховуванні інформації відділу освіти щодо створення ним умов для забезпечення функціонування навчального закладу.
Ці заходи відбулися у перший день роботи атестаційної комісії у закладі перед колективом та громадськістю села. Крім того на загальних зборах виступили голова сільради Ліпісвіцький А.О., голова батьківського комітету школи Талько В.Д.
Атестаційна комісія вивчала наступні напрями діяльності навчального закладу:
1) відповідність документації, у тому числі фінансової, вимогам законодавства;
2) створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі дітей – інвалідів;
3) забезпечення якості загальної середньої освіти;
4) дієвість внутрішнього моніторингу навчальних досягнень (розвитку) учнів (вихованців) (для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів);
5) організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників;
6) наявність бібліотеки та/або використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі;
7) загальний стан території, будівель та приміщень навчального закладу;
8) створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу;
9) забезпечення соціально-психологічного супроводу учнів (вихованців);
12) створення умов для задоволення потреб учнів (вихованців) у різних формах позаурочної навчально-виховної роботи;
13) забезпечення якості управлінської діяльності ;
14) роль навчального закладу у житті територіальної громади та його суспільна оцінка батьківською громадськістю, громадськими об’єднаннями.
|