
Інформація для батьків

Нагадуємо про контроль за перебуванням дітей на вулиці, у лісі, недопущення їх самостійного перебування на воді ! Дбайте про безпеку дітей!

Робота з батьками
Мета: Налагодити тісний зв’язок трудового колективу школи з батьками учнів і територіальною громадою території обслуговування.
Взаємодія педагогічного колективу школи з батьками школярів є важливою складовою змісту повсякденного навчально-виховного процесу і спрямована на гармонічне формування і розвиток особистості дитини. Співпраця педагогів і батьків покликана створити підґрунтя для створення позитивного іміджу навчального закладу, сприяти формуванню чинників впливу органів місцевого самоврядування на батьків учнів з метою розвитку матеріально-технічної бази навчального закладу та підвищення ефективності навчально-виховного процесу в школі.
Спільно з батьківським активом школи педагоги одержують можливість об’єктивно аналізувати стан навчальних досягнень учнів, виявляти причини байдужого ставлення батьків до навчання і виховання власних дітей, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків. Педагоги мають допомагати батькам в оволодінні системою знань, умінь та навиків (досвіду) необхідних для організації, як самостійної так і спільної навчальної діяльності дитини вдома. За для цього вчителі повинні налагодити своєчасне інформування батьків щодо рівня навчальних досягнень дітей, їх поведінки в школі, особливостями спілкування і взаємодії з товаришами по навчанню. Ефективним засобом взаємодії педагогів і батьків учнів школи є надання батькам необхідних психолого-педагогічних консультацій і методичних порад.
Крім того саме батьки учнів школи є тою частиною громадськості , що найбільшою ступінь зацікавлена в удосконаленні і розвитку системи роботи навчального закладу
Пошук і впровадження новітніх форм роботи педагогів із батьками школярів покликані сприяти гуманізації взаємовідносин суб’єктів навчально-виховного процесу що функціонують в „ педагоги – діти – батьки ”. Батьки і вчителі повинні стати партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.
Родинно-сімейне виховання та охорона прав дитини
Мета: Виховувати особистість свідому приписів норм сучасного права і моралі, звичаїв і традицій українського народу в царині родинно-сімейних відносин, як ефективного засобу збереження єдності та подальшого розвитку нації та держави.
Забезпечення умов для формування і розвитку кожного учня школи, як майбутньої повноцінної людини – свідомого патріота і громадянина України наділенного стійкіми переконаннями в необхідності збереження і примноження, опанування і практичного застосування національних традицій родинно-сімейних відносин і духовних цінностей попередніх поколінь, втілюється в навчально-виховний процес на основі застосування вихователем кращих зразків української і світової культури та базових нормативно-правових актів, таких як «Конвенція ООН про права дитини», «Загальна Декларація прав людини», Сімейний кодекс Украйни», «Про охорону дитинства», «Про цільову допомогу сім’ям з дітьми» тощо.
Сім'я є природним середовищем первинної соціалізації дитини, джерелом її матеріальної та емоційної підтримки, засобом збереження і передання культурних цінностей від покоління до покоління. Тому родинно-сімейне виховання покликане забезпечувати створення комфортних умов існування дитини в сучасному і на майбутнє закласти підґрунтя для створення належного середовища існування рідних і близьких власної родини.
Зазначена життєва компетентність передбачає сформованість у зростаючої особис-тості вміння цінувати і зберігати власну сім’ю, покликана готувати її до життя та прак-тичної діяльності, в домашніх умовах забезпечувати розумну організацію її життя, допомaгати у засвоєнні позитивного досвід старших поколінь, набувати власного досвіду позитивної поведінки й ефективної діяльності. Основними завданнями родин-ного виховання є: створення атмосфери емоційної захищеності, тепла, любові, взаємо-розуміння, чуйності, доброзичливості, належних умов для розвитку почуттів;засвоєння базових моральних цінностей, ідеалів, культурних традицій, етичних норм, взаємин між близькими людьми і в суспільному оточенні, виховання культури поведінки, здатності піклуватися про інших; забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, сімейних реліквій, вивчення родоводу, прилучення дітей до народних традицій, рідної мови, звичаїв, обрядів, виховання в них національної свідомості і самосвідомості; статеве виховання дітей, розвиток моральної чистоти, поваги до жінки, почуття дружби, кохання, підготовка до подружнього життя, прищеплення навичок виховання дітей в сім'ї.
Основні заходи з реалізації завдань родинно-сімейного виховання та охорони прав дитини
№
|
Зміст діяльності
|
Строки
|
Відповідальні
|
1
|
Забезпечуючи реалізацію права дітей на освіту, прийняти участь у Всеукраїнському рейді «Урок» - на територіях закріплених за школою виявити дітей не охоплених відповідними формами навчання.
|
серпень
вересень
|
Громадський інспектор з охорони дитинства
|
2
|
Сформувати комітети батьківського активу класів та школи.
|
вересень
|
Директор, класні керівники,
класоводи
|
3
|
Проводити системну роботу з батьками учнів щодо соціальної адаптації та адаптації дітей до умов навчання в школі, відвідування уроків дітьми ,
|
Впродовж року
|
Директор, класні керівники,
класоводи
|
4
|
Ознайомити батьків учнів школи які потребують особливого соціально-педагогічного супроводу з положеннями Законами України «Про охорону дитинства», «Про цільову допомогу сім’ям з дітьми»
|
вересень
|
Громадський інспектор з охорони дитинства
|
5
|
Проводити загальношкільні та батьківські збори навчальних класів, на яких розглядати актуальні питання життя та діяльності, навчання й виховання учнів школи.
|
вересень грудень березень травень
|
Директор, класні керівники,
класоводи
|
6
|
Залучати батьків учнів, членів територіальної громади до активної участі в шкільному житті - запрошувати батьків на шкільні свята, виховні заходи, наради, «круглі столи» з проблем соціального захисту, навчання, творчості та розвитку дітей, надавати батькам психолого-педагогічні консультації.
|
Впродовж року
|
Директор, класні керівники,
класоводи
|
7
|
Провести поглиблений медичний огляд, діагностику стану фізичного та психологічного розвитку, функціональних можливостей учнів школи, проаналізувати стан захворюваності та вжити відповідних профілактичних заходів.
|
За планом райТМО
|
Директор, класні керівники,
класоводи
|
8
|
Ознайомити з положеннями міжнародних та національних нормативно-правових актів в галузі охорони дитинства:
трудовий колектив школи
батьків учнів школи
|
серпень
вересень
|
Громадський інспектор з охорони дитинства
|
9
|
Обстежити п умови життя та виховання учнів школи, скласти списки дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги, організувати надання психолого-педагогічної допомоги батькам та дітям.
|
вересень
|
Класні керівники,
класоводи
|
10
|
Спільно з батьківським активом школи забезпечити умови для організації безкоштовного гарячого харчування учнів, створення відповідного санітарно-гігієнічного стану і температурного режиму в навчальних кабінетах школи у зимовий період
|
Впродовж року
|
Громадський інспектор з охорони дитинства
|
11
|
Провести виховні години за темами: «Традиції української родини»
«Без сім’ї немає щастя на землі»
«Конвенція прав дитини - міжнародний нормативний акт»
«Взаємні права та обов’язки батьків і дітей»
«Найвеличніша посада - мати»
«Мої обов’язки в сім’ї»
«Яка хата – такий тин, який батько – такий син»
|
вересень
жовтень
листопад грудень березень квітень травень
|
Класні керівники,
класоводи Громадський інспектор з охорони дитинства
|
12
|
Організувати та провести за участю батьків учнів школи комплекс інформаційно-довідкових, виховних і спортивно-розважальних заходів з нагоди Міжнародного дня захисту прав дитини
|
червень
|
Громадський інспектор з охорони дитинства
|
Пам'ятка для батьків щодо домашнього насилля над дітьми

|